Robíme všetko preto, aby sme vás počuli a boli lepší!
Viac ako 336000 sedení bolo dokončených
Viac ako 140000 stálych zákazníkov
V našej spoločnosti si vážime názor každého zákazníka a využívame systém prieskumov po návšteve, aby sme zabezpečili vysokokvalitný servis a zlepšili kvalitu našej práce, s cieľom dosiahnuť interakciu vedúcu k lepším výsledkom.
Po každej sedenii pýtame názor 100% našich klientov, aby sme zistili ich názor na kvalitu poskytovaných služieb, ako aj na to, čo možno vylepšiť alebo zmeniť v našej práci. To nám pomáha včas reagovať na všetky priania a pripomienky, a udržiavať vysoké štandardy služieb.
Dvadsaťprvého dňa po návšteve sa spojíme s 80% klientov, aby sme sa uistili, že sú s výsledkom spokojní. To nám umožňuje nielen udržiavať kontakt s klientmi, ale aj zaručiť, že každý z nich je s výsledkom dlhodobo spokojný.
Sme otvorení dialógu a ponúkame klientom možnosť predkladať sťažnosti a návrhy prostredníctvom webovej stránky alebo osobného účtu, kde je možné sledovať stav žiadosti online.
Oddelenie
Kontroly Kvality
Systém dotazníkov počas a po sedení, nasledovaný prieskumami po 10-21 dňoch, nám umožňuje zbierať informácie o kvalite hojenia tetovania a spokojnosti so službami. To nám dáva možnosť posúdiť, ako dobre vyhovujeme očakávaniam zákazníkov a kde je potrebné zlepšenie.
Program "Tajný nakupujúci" pravidelne kontroluje všetky aspekty našich služieb, od komunikácie po kvalitu vykonaných prác, odhaľuje potenciálne problémy pre ich následné odstránenie.
Systém kontroly vyplnenia dotazníkov predajnými oddeleniami a automatické volania zákazníkom, ktorí nevyplnili dotazníky, nám pomáha uistiť sa, že nezmeškáme cenné spätné väzby a návrhy.
Možnosť zanechať podrobné recenzie na našom webe a v mobilnej aplikácii nepretržite zdôrazňuje našu otvorenosť a túžbu počuť každého zákazníka.
Pravidelné odborné kontroly majstrov vedúcimi špecialistami v odbore a neustále majstrovské kurzy pre našich zamestnancov zaručujú vysokú kvalitu poskytovaných služieb.
Periodické audity našich kontrolórov a majstrov v štúdiách, nie menej často ako raz za tri mesiace, udržiavajú vysokú úroveň profesionality a kompetencie nášho tímu.
Systém automatických úloh na dodržiavanie hygienických noriem zabezpečuje ich neodkladné vykonávanie a automatizáciu kontrolných procesov, čo je dôležité pre bezpečnosť a zdravie našich zákazníkov.
Systém automatických úloh na dodržiavanie hygienických noriem zabezpečuje ich neodkladné vykonávanie a automatizáciu kontrolných procesov, čo je dôležité pre bezpečnosť a zdravie našich zákazníkov.