Kniha sťažností a návrhov

Robíme všetko preto, aby sme vás počuli a boli lepší!

Viac ako 336000 sedení bolo dokončených

Viac ako 140000 stálych zákazníkov

Vážení naši klienti siete VEAN TATTOO,

V našej spoločnosti si vážime názor každého zákazníka a využívame systém prieskumov po návšteve, aby sme zabezpečili vysokokvalitný servis a zlepšili kvalitu našej práce, s cieľom dosiahnuť interakciu vedúcu k lepším výsledkom.

Po každej sedenii pýtame názor 100% našich klientov, aby sme zistili ich názor na kvalitu poskytovaných služieb, ako aj na to, čo možno vylepšiť alebo zmeniť v našej práci. To nám pomáha včas reagovať na všetky priania a pripomienky, a udržiavať vysoké štandardy služieb.

Dvadsaťprvého dňa po návšteve sa spojíme s 80% klientov, aby sme sa uistili, že sú s výsledkom spokojní. To nám umožňuje nielen udržiavať kontakt s klientmi, ale aj zaručiť, že každý z nich je s výsledkom dlhodobo spokojný.

Sme otvorení dialógu a ponúkame klientom možnosť predkladať sťažnosti a návrhy prostredníctvom webovej stránky alebo osobného účtu, kde je možné sledovať stav žiadosti online.

Oddelenie

Kontroly Kvality

FORMULÁR PODNETOV A SŤAŽNOSTÍ

*Spracovanie do dvoch pracovných dní, v prípade, že sme sa s vami nespojili alebo máte naliehavú situáciu, obráťte sa prosím na číslo na webovej stránke alebo k online konzultantovi.

Systémy spätnej väzby a kontroly kvality
1

Systém dotazníkov počas a po sedení, nasledovaný prieskumami po 10-21 dňoch, nám umožňuje zbierať informácie o kvalite hojenia tetovania a spokojnosti so službami. To nám dáva možnosť posúdiť, ako dobre vyhovujeme očakávaniam zákazníkov a kde je potrebné zlepšenie.

2

Program "Tajný nakupujúci" pravidelne kontroluje všetky aspekty našich služieb, od komunikácie po kvalitu vykonaných prác, odhaľuje potenciálne problémy pre ich následné odstránenie.

3

Systém kontroly vyplnenia dotazníkov predajnými oddeleniami a automatické volania zákazníkom, ktorí nevyplnili dotazníky, nám pomáha uistiť sa, že nezmeškáme cenné spätné väzby a návrhy.

4

Možnosť zanechať podrobné recenzie na našom webe a v mobilnej aplikácii nepretržite zdôrazňuje našu otvorenosť a túžbu počuť každého zákazníka.

5

Pravidelné odborné kontroly majstrov vedúcimi špecialistami v odbore a neustále majstrovské kurzy pre našich zamestnancov zaručujú vysokú kvalitu poskytovaných služieb.

6

Periodické audity našich kontrolórov a majstrov v štúdiách, nie menej často ako raz za tri mesiace, udržiavajú vysokú úroveň profesionality a kompetencie nášho tímu.

7

Systém automatických úloh na dodržiavanie hygienických noriem zabezpečuje ich neodkladné vykonávanie a automatizáciu kontrolných procesov, čo je dôležité pre bezpečnosť a zdravie našich zákazníkov.

8

Systém automatických úloh na dodržiavanie hygienických noriem zabezpečuje ich neodkladné vykonávanie a automatizáciu kontrolných procesov, čo je dôležité pre bezpečnosť a zdravie našich zákazníkov.

Používame súbory cookie na zlepšenie vášho prehliadania, zobrazovanie personalizovanej reklamy alebo obsahu a tiež na analýzu nášho prevádzkového toku. Kliknutím na „Prijať“ súhlasíte s používaním súborov cookie.